Luffare

Jag är hemmmmmmmmmmmmmmma!!!!!!!! Och efter 17 timmars sömn inatt kan jag känna mig som en människa igen efter att i stort sett inte sovit något på 2 dygn.
Har haft grymt kul i Frankrike med landslaget och har tagit bilder som dyker upp här inom kort...
Kan ju börja med bilder från min och Raushans väntan på bussen till Malmö (från Nyköping, 7 timmar!!!).
Först hade vi rest från 07.30 på morgonen från Frankrike med buss, flyg, väntan, flyg och sedan skulle vi vänta 4 timmar på en buss för att sedan ta den bussen under hela natten i 7 timmar. Riiiiiktigt drygt om jag ska vara ärlig men så är det och jag och Raushan gjorde allt för att tiden skulle gå snabbare haha...Kände oss som riktiga luffare då vi satt där helt ensamma mitt ute i ingenstans med massa packning, frös och var hungriga.
Vi gjorde allt från vårt eget Luffidol till att blev vettskrämda av ett gäng moppekillar som kastade ägg på oss...


Luffare...?


...Nejnej bara jag 40kg packning, skräp och outfit bestående av en handduk;)


Hade boooooring.


Handduken var min bästa vän i kylan (vi satt ute mitt i natten nämligen), inte tror ni att jag packade ner några långbyxor när jag skulle till Frankrike.


Hittade massa gott i soptunnan !
(hahah luuugn, de va mat vi själva slängt hahaha).


Ja vi försökte ju som sagt fördriva tid...


Mer bilder från själva resan kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0