Världens finaste present!

Måste bara visa min så otroligt fina present som jag fick av Ellinor när laget var uppe hos mig i stugan.
Elli är en tjej som jag känt sedan förskolan och gjort allt tillsammans med, vi har gått i samma klass sedan förskolan, spelat basket tillsammans i alla år och spelat piano tillsammans. Vi konstaterade till och med ett tag att vi träffade varandra mer än vad vi träffade våra familjer.
Hon var så sjukt gullig och hade satt ihop det här underbart fina albumet med visssa fruktansvärda (från förr) men härliga bilder från alla år. Dessutom hade hela laget varit gulliga och skrivit till mig i slutet av boken.
Detta album ska stå på den finaste hyllan i min lägenhet i Södertälje!

 


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja...det var vekligen gulligt av henne.....jättefint o jättekul att få......

De är riktig vänskap!

2010-07-24 @ 11:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0