+++++++++++ -


Fanny och jag<3

SOL SOL, ÄLSKADE SOL! Underbart väder och det var faktiskt så att det var kul att springa 8km i det här vädret som jag precis gjort. Nu ska jag käka och skriva min förbaskade bildanalys. Sedan blir det studenter för hela slanten till lagkompisar med Fanny och andra lagpolare! ! ! Imorgon är det dessutom bal och på fredag sticker jag till Södertälje, så har mycket kul framför mig nu ,ska bara bli klar men den där attans bildanalysen :P
Dasen idag gick förresten lysande bra och har paxat en kille i min klass som danspartner i buggtävlingen på balen imorgon, vi var nämligen grymma! ;)
nä, nu måste jag ta tag i den där analysen så vi hörs senare!

PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0