Befinner mig i min framtida hemort



Tjeena!
Sitter i Amandas lägenhet här i min framtida hemort (Södertälje) och chillar. Har tränat 2 pass som har gått ganska bra och nu ska vi få i oss lite käk (godis gälls inte). Sedan ikväll det det fest då Amandas mamma fyller 50! Var även och kollade på en lägenhet som jag troligtvis ska ha och den kändes nice faktiskt...Det är en 1:an men en 2:a som är precis mittemot Amandas renoveras så den kan nog bli min senare i höst.
Har ju som jag nämde innnan inte tillgång till att ladda in bilder från balen men som tur är så finns facebook och kompisar har laddat upp så här har ni en bild från balen men fler kommer...Lovar!


Kommentarer
Postat av: Anna Pauli

Så jäkla coolt att du ska flytta själv till Södertälje, men du jag måste bara fråga, är det nt läskigt?! Jag menar du kmr att ha thedopesttimeofyourlife men själv hade jag varit skitskrajj! Haha tkr verkligen att du är skitmodig som gör det, du är gryyym!

Kram

2010-06-06 @ 00:11:44
Postat av: Maggan Puh - åter i Östervik

Du är modig du Palle! Förstår det är kul att kolla/besöka den nya b o s t a d s orten, men hoppas ändå att du då och då kommer ner till din h e m ort i Skåne! Vad många spännande saker du har framför dig!Kram!

2010-06-06 @ 10:14:27
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: sarah

hur tycker du att södertelje är da =)

fin klänong du hadde =)

Hur går det på baxket da??

2010-06-06 @ 17:13:15
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0