Desperat på jakt efter...



En bikini som är ++ stilmässigt men -- prismässigt från Victora's Secret

Ute steker solen som aldrig förr och är det någon gång man behöver en bikini så är det nu.
Dessvärre är mitt tillfälliga status bikinilös (eller tja, jag har en riktigt miss-match bikini där bh:n är smått förliten) trots efter mycket sökande i butikerna idag.
Kan inte riktigt med att bara köpa en sådär tråkigt "ful" bikini bara för att jag inte har någon utan vill ändå fortfarande hitta en snygg men det är inte det lättaste kan jag säga...Börjar få lite smått panik för känns som om jag har kollat överallt.

Har ni varit lite smartare än mig och införskaffat bikini? Några tips på ställen med/snygga bikinis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0