FYNDIGARE FÅR MAN LETA EFTER!

Var på en loppmarknad i Halland i helgen...Massa bönder som slog sig fram för att nå fynden men även jag lyckades sno åt mig några RIKTIGA fynd.
Bara jeansjackan hade varit billig för 35kr, men nu var det faktiskt så att jag fick ALLT för 35kr ;)


Jeansjacka i snygg färg från Only 15spänn.


Blommig body som jag inte kunde låta bli, 5spänn.


Svart jättesnygg kavaj (gör sig inte alls på bilden), 15spänn.


En skjorta som jag typ fick gratis där som jag bara tog i ren hast för den såg marin och fin ut.


Haha detta kan man verkligen kalla fynd va? Har ni fyndat så här billigt någon gång?


Kommentarer
Postat av: Ina

Du kan verkligen det där med att fynda...och få till snygga outfits!!!!

2010-06-29 @ 22:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0