Genom tiderna



2 dagar kvar...Sedan slutar jag 9:an och har ett lååååååångt (försök inte inbilla mig att det är kort) sommarlov framför mig. Fattar knappt det, det har gått så snabbt, det var ju precis mars?!
Satte ihop ett litet kollage med skolavslutningsoutfitsen genom tiderna på högstadiet. Gillar 2008 bäst faktiskt. Ni som kikiar in på min blogg ofta vet nog redan vad jag ska ha på mig detta året (jag med för den delen) men har dock nte accessoarerna klart för mig än. Ska bli så sjukt kul på fredag fast känner på mig att det nog kommer komma någon tår också...

Vilket år gillar du bäst?


Kommentarer
Postat av: Playmates Of Swedenp

tycker att du är underbart söt på alla faktiskt! :D

2010-06-10 @ 14:19:30
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0