Heeej! Precis legat och stekt ute i solen(...

dsc01901 (MMS)

Heeej! Precis legat och stekt ute i solen(som lektion) och känner mig smått död efter igår. La mig väl vid 4 och lyckades få 4,5 timmes sömn;) Det var i alla fall väldigt väldigt kul,både balen och sedan efterfesten med skolan. Mycket skratt och dans hela kvällen! Nu blir det tåg mot Södertälje där jag ska träffa laget/tjejerna jag ska spela med nästa säsong och träna med dem...Måste passa på och sova på tågresan nu så att jag orkar. Bilder från balen dyker i helgen eller början av nästa vecka eftersom jag troligtvis inte kommer ha tillgång till en dator så mycket nu i Södertälje. Ha dE BÄst! :-D


Kommentarer
Postat av: Maggan Puh - åter i Östervik

Hoppas du kan sova på tåget och är lite mer utvilad när du kommer fram! Blir det hård madrass på golvet i gympasal eller var ska du bo?ha det gott i S-tälje!



Kolla in mördarmaskinen på min blogg: www.nogg.se/magganpuh

2010-06-04 @ 14:04:00
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0