Inte1utan2



Äntligen hittade man en bikini, eller två blev det till och med.
Den rosa är från Kappal och är jättesöt med rosa volanger och pärlor på bh:n.
Den svarta består av likadana bikini trosor som den rosa (svarta med volanger alltså) och bh från H&M.
 Nu hoppas man bara på att de här ska behövas användas riktigt flitigt i sommar vilket då skulle innebära en sommar med fint väder. För tillfället har solen gömt sig och himlen är täckt av moln här i Malmö. Hoppas verkligen det spricker upp för senare väntar poolen (min variant igår är väl inte så uppskattad i längden). Min faster är nämligen så snäll och "lånar ut" sin pool till mig på dagen då det är som allra varmast och när tråkigt nog hon själv jobbar. Hoppas då bara vädret ger med sig idag...
Nu ska jag ut och springa, det är intervaller som gäller idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0