GRYM AVSLUTNING!

Gårdagen var RIKTIGT LYCKAD! Vi 9:or gjorde först en grym avslutningsshow, sedan blev det tårar, rosutdelning, betygsutdelning och kramkalas med klassen. Kändes konstigt att säga hejdå till alla, normalt sett så brukar det ju bli så att man stöter på varandra ändå när skolan drar igång igen men nu när jag ska flytta vet jag inte om det kommer ske med så speciellt många :( Blev riktigt nöjd med mina betyg (även fast någon lärare sänkte mig sista terminen som var lite tråkigt men skitsamma :P :( ) och jag klarade mitt mål och fick 300 poäng.
Senare igår blev det trevlig grillfest (fast de regna haha så det blev ingen grillning) med lag tjejerna (<3) och sedan stack jag och någon till vidare till fest med alla 9:or från skolan. Riktigt kul och det blev en grym dag igår! Bilder från grillfesten dyker upp senare...Här har ni bilder från avslutningen igår.


Redo för att underhålla på avslutningsshowen!


Bästa becka som sjöng så fiiiiiiint till The clim och jag spelade piano!


9 tjejer från 9:an (bl.a. jag) sjöng We are the world.


Tårar och glädje vid rosutdelningen till alla 9:or.


Bästa brudarna! ! ! <3


9E ! ! ! =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0