Vals och bugg


Hahah imorgon utökas utbudet på min danskunnighet. Har dansat jazz/streat dans i ca 5 år och här på bilden tog jag och laget en ballet lektion (observera EN hahah, inte min grej)..Får väl se hur det går imorgon:P

Imorgon blir det vals och bugg i 3 timmar! Det är nämligen dansträningen inför balen på torsdag...För övrigt vill jag gråta när jag kollar ut och ser regnet ösa ner  (1 JUNI HALLÅ!!!!) men enligt vädergubbarna ska det som tur är bli fint imorgon och på torsdag. Imorgon blir även studentfirande för min del...Har lite kläd dilemma att ta tag i och sedan måste jag skriva en bild inlämning som jag så uppmuntrande fick igår :(
Måste även packa och förbereda för på fredag sticker jag till Södertälje, ska upp och träffa laget och så och träna med dem. Har mycket kul framför mig men det är ganska intensivt!

PUSS PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0