Jag? Våldsam?


Så farlig är jag väl inte? Haha!

Hej Sweeties!

Det är mycket bakset denna helgen asså och det är så sjukt roligt. Sista SM matchen denna gången men vet ju redan nu att det kommer bli fler eftersom vi redan är vidare till Final4.
Men matchen idag är ändå VÄLDIGT viktig eftersom om vi vinner den så vinner vi vår grupp och får då möta 2:an i den andra gruppen i Final4.
Så ännu en gång är det bara att gå ut och kötta på plan!
Våldstecken
på mig är väl att domaren igår sa till mig...
- Du asså det är okej att du spelar tufft men du ska helst inte skada någon.
Mitt svar: HAHAHA (trodde han skämtade men märkte genast att han var 100% allvarligt och svarade) nejdå!


Kommentarer
Postat av: Casandra

Jag har dragit igång ännu en tävling. Denna gången är det en KEUNE produkt värd 250 kronor.



Var med och tävla och få en chans att vinna :)



Kram

2010-03-14 @ 11:27:54
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0