Där sprack det...


Från att vara hur frisk och hur träningsvillig som helst till att ligga i sängen raklång med bandage runt foten och inte kunna springa en meter.
Så mycket kan förändras på 5 min. Stukade foten på träningen idag, tror inte det är värsta stukningen men gör ändå skitont och gör att jag inte kan träna.
Jag skulle ta en retur, trampar snett och hör det knakar. Lägger mig ner och skriker NEJ, FAN, jag måste träna. Sen AJ!
Så jävla tyspiskt asså...Men ska ändå vara glad att det inte hände innan NM.
Ska försöka förflytta mig in i duschen nu och sedan sova...Imorgon blir det kalas för min del, trevligt trevligt.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Maggan Puh - åter i Östervik

Shit, ja det var väl tur i oturen att det inte hände före/under NM. Man kan ju inte vara på topp jämt! Ta det nu lugnt så du inte överanstränger foten!Du kan gott vara värd att bara vila nu, du har slitit rejält under hela förra veckan! Passa på att chilla med kladdkaka o negerbollar!

2010-05-18 @ 23:05:22
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Augusta

svar: haha, har något minne av det ;) hoppas din fot blir bra snabbt! sånt är skit jobbigt :/

2010-05-19 @ 08:40:09
URL: http://paulstrups.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0