Dagens...


Hallå hallå!

Inte gjort allt för ansträngande saker i skolan idag (käkat glass, spelat piano m.m.) på sin höjd var väl 60meters testet på idrotten den mest ansträngade saken idag. Härligt!
Nu blir det däremot ändring på det för ska snart iväg och träna och sedan ska jag spela piano på min sista pianokonsert på väldigt länge (ska göra ett upphåll med pianot när jag flyttar till Söderälje). Är skitnervös men hoppas det ska gå bra...
Här har ni dagens outfit!

Skjorta Second hand
Sjal Gina Tricot
Sammetstights Bikbok
Klocka KNOKK
Smycken Lindex och Italien
Converse

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Linnea

snygga thights! hur fort sprang du på 60 meter då? :D du har en jättebra blogg å har följt den i nästan ett år.

2010-05-26 @ 18:10:38
Postat av: Paulina

svar: Tack snälla gud vad kul :D:D

Ja sprang på 8,5sekunder vilket var en tydlig förbättring sedan sist jag sprang så det är kul att se att träning ger resultat;) KRAM

2010-05-26 @ 22:15:02
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: linda

sv:åh tack! :)

fett fin outfit! :D

men najs att jag fick svar så fort, gjorde ju en lite dålig bild i ps XD men.. ah det får funka när man inte är ett geni ;D

2010-05-27 @ 10:15:53
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0