DANCE!


Dansuppvisningen förra året ;)

Hallå!

Ni som hängt med ett tag här på bloggen vet att jag tidigare dansade och idag var jag och kollade på mina gamla danspolare som hade uppvisningen och de var SÅÅÅÅÅÅÅ duktiga. Satt där för mig själv med ett leende på läpparna och typ smygdansade, blev SÅÅÅÅÅÅÅ sugen på att stå där på scenen och dansa igen. Det är så sjukt kul, gillar verkligen korigraferad dans som man gör så tillsammans! Ibland önskar man att dygnet bestod av fler timmar så man kunde hinna med allt roligt...Tror dessutom att dansen har påverkat min basket mycket och att det är tackvare den att jag är så pass rörlig och har så bra kordination som jag har. Ja, jag förstod verkligen hur mycket jag saknar det idag när jag satt och kollade på de duktiga dansbrudarna. Det var dessutom extra kul att träffa dem igen och säga ett litet hejdå till dem inför min flytt till Södertälje.


Kommentarer
Postat av: Maggan Puh - i Kärr

Förstår du saknar dansen och är också övertygad om att den bidragit till din smidighet i basketen.Ditt pianospel är nog också en fördel, då har du ju lättare att spela och läsa av spelet i basketen!Eller?



Kolla gärna min blogg där jag skriver om det mesta, fast inte mode och basket som du, för det är jag värdelös på!



www.nogg.se/magganpuh

2010-06-01 @ 13:58:51
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0