Följa mig live imorgon?

Heey!

Vi besegrade Norge ganska lätt idag så nu har vi 1 av 1 vinst och imorgon väntar en tuff match mot Finland.
Blir nog en riktig rysare är jag rädd för men vi ska ha vinsten i slutet ialla fall.
Matchen kan man följa online med live statistik har jag nu tagit reda på.
Det gör ni HÄR! (<---länk). Klicka sedan på Live och sedan på GO live på vår match som börjar 14.30 så kan ni följa mig och laget där om ni vill. Nu måste jag sova, skönt att slippa luftmadrasserna denna gången när man är med landslaget. Vi bor hemmaboende och jag bor hos min moster nu och även därför jag har tillgång till datorn.

hA dE bäsT!



Kommentarer
Postat av: Maggan - tillbaks i Östervik!

Förstår det är skönt att slippa tråkiga gympasalar och luftmadrass. Viss skillnad att ha en go moster som tar hand om dig så du blir i bästa matchform!

Ska försöka hinna kolla in live statistiken i morgon. Men vi väntar storfrämmande från Lund - hela pojkvännens familj dyker ner och lämpar av honom och stannar på middag...

GO SWEDEN GO!

2010-05-12 @ 23:29:15
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: abbedissan

Stort grattis. Så roligt att vi kan se Dig one-line.Det blir spännande och tiden är bra. Fortsatt vinster emotses. Kram från oss båda.

2010-05-13 @ 08:39:28
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0