NM helgen!

Helgen och framförallt gårdagen var helt sjuuuukt rolig!
Igår tog vi NM (Nordiska mästerskapet) guld, jag träffade/fotade/snackade/fick pris av Jonas Jerebko (spelar i NBA) samt så blev jag uttagen till All star team och blev tuneringens MVP.
Fattar knappt något av det men det var riktigt riktigt kul och riktigt bra jobbat tjejer! 
Här kommer lite bilder från helgen.


Tackar publiken som gav så bra stöd under våra matcher!



U16 <3


Fick min MVP utmärkelse av Jonas Jerebko, jag döljer mig bakom denna 208cm långa kille.


Jonas Jerebko och jag, inte varje dag men träffar en NBA spelare ;)



Kommentarer
Postat av: marina

Ja vilken dag...gumman!!!!:)

Du har kämpat för alltihopa!!!!!!

Det var du värd.....

2010-05-18 @ 11:55:53
Postat av: marina

ja..vilken dag gumman!

du har kämpat hårt för det......

du är värd alltihop.....

2010-05-18 @ 11:59:47
Postat av: ida

haha han kommer från marbo :D

2010-05-26 @ 19:26:23
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0