NOOOOOOOOOOOO!!


Gammal kärlek rostar aldrig

MIN DATOR HAR TROLIGTVIS KRASCHAT!!!! :( :( :( Den hängde sig rejält igår och jag var tvugen att stänga av den och efter det har den inte gått att starta utan det blir bara svart när den sätts på. Den har ju några år på nacken så det börjar väl bli dags för en ny men gillar verkligen datorn och jag vill inte att allt innehåll på den ska försvinna! :(
Fick smått panik bara nu när jag inte kom på mitt användarnamn till Spotify (är ju vanligvis alltid automatiskt inloggad på min dator men nu när jag lånar pappas är jag ju inte det haha). Testade säkert 15 olika användarnamn innan jag lyckades hitta rätt (haha det var det visst min för och efternamn bara haha, logiskt va?)
Nu har jag inte med min dator till stugan utan jag hoppas att han där uppe hjälper mig och gör så att min dator fungerar när jag kommer hem. Den gick nämligen inte att starta idag heller...


Kommentarer
Postat av: Sara

sv; Hej :) den är köpt på ginatricot. Vet inte om den finns kvar, men du kan ju kolla. kram

2010-05-29 @ 13:15:06
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/
Postat av: Caroline

ajdå :( så hände det med min data också, då var det hårddisken :/

2010-05-30 @ 14:30:15
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0