Svaren

Här kommer svaren på frågorna i frågestunden.

Vad ska du göra om du inte får börja i södertelge?
Hahah jag vägrar låta Malmö stad stoppa mig från det så det kommer inte inträffa men det som hade hänt då hade ju fått vara att jag skulle få gå här i Malmö istället men för min utvecklingsskull är Södertälje det bästa.

Vad skulle du vilja bli när du blir stor? :) (förutom basketspelare)
Hehe, jadu...då skulle jag nog vilja syssla med media, musik eller något på nätet (typ företag, reklam, eller annat).

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Jag har faktiskt inte läst den bloggen innan men efter att ha kikat in på den nu gillar jag verkligen den och den är nu tillagd på bloglovin och kommer följas.

Är du inte nervös för att börja i södertäljes liga lag? (:
JO, absolut, förstår egentligen inte riktigt hur jag ska kunna platsa där bland så bra spelare men tror jag kommer utvecklas enormt och på så sätt komma in i det.

Är du ödmjuk med din framgång?
Ja det försöker jag verkligen vara, klart jag vill berätta för er och mina vänner m.m. när jag är med i tidningen m.m. (för tycker det är jättekul) men tycker inte det är att skryta direkt. Hoppas ni/folk inte tar det så i alla fall.

Har du aldrig varigt trött och less på att spela basket? Typ att du har tränat för mkt. Isf hur gjorde du för att komma på banan igen?:)
Asså jag har absolut aldrig känt att jag har velat sluta men självklart är det ibland jobbigt att träna så mycket men det går oftast i perioder. Så när man väl får ett break och andas lite märker man igen hur kul det är med  basketen. Om man inte orkar träna eller så under en period finns det alltid andra grejer som lockar under den korta perioden som tex. kompisarna m.m. Men i och med att jag tränar så mycket så har det nästan blir något jag gör lika naturligt som att borsta tänderna, fast mycket roligare såklart haha.



 Kan inte du berätta mer om hur det är där på landslagslägret sen? Vilka du umgås med, om det finns snygga killar ;) osv.
Ja du fattar :D
Asså landslagsläger är skitkul, det är ofta ganska jobbigt men det är så kul hela själva grejen och att gå runt i Sverige kläder, umgås med de bästa spelarna i Sverige i de olika åldrarna och att alla har ett sådant stort gemensamt intresse. Sedan är det så sjukt mycket man får uppleva med landslaget, inte bara att man lär sig jättemycket utan man får också åka runt i olika delar av hela världen och spela basket på den absolut högsta nivån (i sommar ska vi tex. till Frankrike, Italien och Grekland) vilket är så himla roligt.
Jag umgås med alla i laget och även en del med tjejerna som spelar i u18 landlaget nu (de som är ett år äldre än mig och som jag spelade med i somras). Tex. Sofie, Marie, Amanda, Elin och tjejer i mitt lag som Johanna, Rauschan, Gabriella och Jonna m.m haha om du vill veta namn;) O jadå..där finns en och annan snygging också haha ;) Sedan snackar man med alla såklart eftersom vi alla tillhör Sveriges landslag och är som en liten familj hehe;)

Är det något mer ni undrar är det bara att skrika till !


Kommentarer
Postat av: Maggan - i Kamala - igen!

Såg ni på SM finalen för herrar när du var i Norrköping?

Spelade/tränade ni nåt i den nya hallen?

2010-05-03 @ 20:23:02
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Paulina

svar Maggan: yees det gjorde vi, de va riiiiktigt fett och ja vi fick en träning i den stora hallen (där SM finalen spelades). Resterande träningar var i samma arena (den är jättestor) fast i mindre småhallar;)

2010-05-03 @ 20:29:12
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem tycker du är snygg? ;)

2010-05-03 @ 22:54:50
Postat av: Anonym

Har sett dig i tv!!:D

2010-05-04 @ 16:28:39
Postat av: Paulina

svar anonym: Hahah de du...! ;)

2010-05-04 @ 20:09:24
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte säga om det är u16, u18 eller u20? snälla

2010-05-04 @ 22:44:00
Postat av: Paulina

svar: hade varit kul att veta vem det är som undrar, vet du vem alla e i landslaget eller;) u18 hihi;)

2010-05-04 @ 22:49:25
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0