The last one



Då var min sista pianokonsert spelad (på väldigt länge i alla fall) och det gick faktiskt ganska bra. Min så gulliga pianolärare kallade upp oss 3 som slutar detta året (2 andra killar som går ut gynasiet och jag) och tackade oss och gav oss en liten present. Fick dessutom tacka för applåderna 2 gånger när jag spelat samt fick beröm från publiken som gör mig så glad. Blev smått rörd faktiskt, känns sorligt att lämna pianot nu...Ska som sagt göra ett uppehåll med pianot för att jag tycker det blir för mycket att flytta till ny stad, ny skola, nytt lag, nytt boende, nya kompisar ja allt nytt och känner att det blir för mycket med pianot också. Har dock bara gjort ett uppehåll så känner jag att jag fixar det eller av någon anledning flyttar tillbaka till Malmö så kan jag börja igen.
Fick även skriva autograf haha, en söt liten tjej som också spelade piano hade läst om mig i tidningen och ville ha min autograf och ville krama mig haha. Självklart fick hon de ;)


Kommentarer
Postat av: Ina

Du är stjärnan även på pianot.......härligt med rungande applåder och upp på "scen" en gång till!!!!!

2010-05-26 @ 23:12:56
Postat av: samira

i need help paulina :) du vet när man ska beställa något på asos och man fyllt i allt sen så står det end date, och ifall det är så att jag vill få den senast på tisdag vad skriver jag då för allt jag gör blir fel :D

2010-05-27 @ 19:51:14
Postat av: Paulina

Svar Samira: ah okej, fattar inte riktigt men antigen så beställer du vanlig frakt och då tar det 1 vecka annars får du beställa dyrare express frakt som bara tar någon dag...Kommer inte ihåg att där stod något om End date i min beställning tyvärr..Hoppas du lyckas! Vad är det för något kul du ska beställa?

Min asos klänning kommer upp på bloggen idag

KRAM

2010-05-27 @ 20:20:42
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0