Tjejigt som bara den...:)



Min storebror och hans så sjukt gulliga och omtänksamma flickvän överraskade mig med denna underbart söta tårta (den var minst lika god som den såg ut att vara för upplysningens skull). De hade dessutom gjort en mini variant, format som ett hjärta som de gav mig vid dörren när de kom och sjöng för mig.
Så himla gulligt asså, fick dessutom massa rosa paket av dem som de så fint hade slagit in. Riktigt sådär tjejigt och sött haha.
Tack snälla, blev så himla glad. Blev även superglad för pengarna som jag fick (NICE!) och lite annat smått och gott inför lägenheten i Södertälje.
Nu ska jag sova. God natt!


Kommentarer
Postat av: luandaaaa

Hur länge har du spelat basket ?

Jag spelar också basket :)

2010-05-19 @ 23:30:23
URL: http://luandaazz.blogg.se/
Postat av: Marina

Ja.......så gulligt av dem.....åh det var en fröjd för både ögat o gommen!!!!

2010-05-20 @ 13:52:38
Postat av: Maggan Puh - åter i Östervik

Va, har Theres själv gjort tårtan? Läcker! Smäller ju högre än din morsas specialare.

Marina, är din blivande svärdotter din överman i bakning/dekoration?

2010-05-20 @ 23:02:28
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0