Funkade inte innan...



Tjoo!

Har inte den blekaste aning om varför min sms bloggning inte kommit upp på bloggen, tyvärr asså.
Har haft fullt upp hela dagen. Nu är skolan avklarad för min del för den här veckan. Har packat hela kvällen (ni vet det jag är världsbäst på) och snart är resväskan (det fick bli den stora denna gången hehe) stängd. Imorgon sticker jag nämligen på landslags tunering, ska spela Nordiska mästerskapet och det ska bli riktigt kul!
Fattar dock inte varför jag sitter uppe, klockan ska nämligen ställas på 05.00 imorgon (HEJ LEVANDE LIK!).
Så säger väl GODNATT nu bums!

PUSS PUSS!


Kommentarer
Postat av: Paulina

SV: Jag är verkligen inte säker vilken avdelning dom kommer ifrån. Har för mig att det är Divided, men som sagt inte säker :O

2010-05-11 @ 08:07:23
URL: http://paulinasuonvieri.blogg.se/
Postat av: sarah

hej allt bra med dig ??

2010-05-11 @ 16:43:46
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0