Gottgott




Hallå!
Shit vad den här dagen har gått fort, har egentligen inte gjort någon nytta alls...Hjälp till här lite på landet, gjort lite träningsövningar och sedan bara latat mig (har ingen baskethall här..:( :( :( :( :( :( :( :( ).
Åt precis väldigt väldigt gott, tacos med alla tillbehör och goda såser. Svårslaget faktiskt ( i och med att det var så länge sedan jag käkade det).
Nu ska jag väl kolla lite på Eurovision och testlocka mitt hår inför balen.

Hoppas ni får en mysig kväll ni med!


Kommentarer
Postat av: mikaela

villken fin blogg jag håller helt och hållet med dej när d gäller basket! ja älskar d♥

2010-05-30 @ 11:36:00
URL: http://livetutochlitetilll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0