Wake up in the morning


God morgon!

Då har man varit ute och sprungit (idag blev det "bara" 7km) och ska nu dra till plugget. Inte så att jag skolkar men har haft möte med rektorn och bestämt att jag får lov att morgon träna 2 gånger i veckan och på så sätt inte gå i skolan under de timmarna. Givetvis får jag ta igen det jag missar men det är de värt.
Idag väntar nationellt prov, uppsats delen i spanska (varför tycker alla spansklärare det är kul att plågas en med prov även fast de inte är obligatoriskt och så här i slutet?), syslöjd (färdigställa mitt lilla projekt där, show you later) och sedan ska jag intervjuas visa telefon av Malmökanalen som är en radiokanal. Man kommer kunna lyssa på det imorgon på 89,2 (dock endast malmö/skåne antar jag haha), mellan 12-13.
 Efter plugget blir det mer träning, jag tränar som en galning nu asså, ska verkligen vara på toppform i sommar när så mycket roligt händer.
Nu måste jag göra mig i ordning...

PUSS!


Kommentarer
Postat av: samira

får man se hur dina klänningar ser ut skulle vara roligt:) och du är verkligen bäst på basket paulina kick some ass, e ditt största stockholm fans

2010-05-27 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0