Heeej heeej! Nu sitter jag på tåget med ka...

dsc02451 (MMS)

Heeej heeej! Nu sitter jag på tåget med kanelbulle i handen på väg till Södertälje igen efter att ha varit hemma i Malmö några dagar. Har varit jättemysigt att va hemma och fått träffa alla nära och kära;) <3 Nu beger ja mig dock tillbaka till mitt nuvarande hem i Södertälje. Eftersom jag trivs så bra och vet att det inte är så länge kvar till kul då jag kommer hem till Malmö igen kändes det inte SÅ jobbigt att säga hejdå som tur va även fast ja saknat alla. Nu ska jag käka lite,har träning i stort sett direkt när ja kommer fram. Har varit lediga nu två dagar så på tiden att träna igen. Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0