Heeej! Idag har jag och Rebecka tillbringa...

dsc02426 (MMS)

Heeej! Idag har jag och Rebecka tillbringat hela dagen i huvudstaden. Riktigt mysigt,vi har varit turister,ätit oss tjocka och shoppat,eller nja en av oss iaf. Haha rätt komiskt att all shopping gick fel och varor tog slut för Rebecka. Men hon glädjer sig genom att reta mig om att de är hon som är tät nu istället för ja fick med mig en del hem. Nu är vi på väg hem, då väntar träning. Efter det blir det till att chilla och baka. Puss puss


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad kul att ni har det mysigt. Och i morgon bär det söderut till hemmets lugna vrå? Hälsa ma & pa!

2010-11-03 @ 19:06:48
URL: http://www.nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0