Måndaug

 

Hahah en väldig mix på pannkakorna, för er som inte kan urskilja vad det är så är det glass, sylt, chokladsås och banan ;) Tro det eller ej men det är väldigt gott!

Hejhej!

Måndag igen men inte vilken måndag som helst, en måndag då mina föräldrar står och lagar pannkakor till mig när jag kommer hem här i min lägenhet. Sedan en väldig blandning med tillbehör till dem och varmchoklad och det kan inte bli bättre.
Nu väntar träning och sedan ikväll ska jag bara chilla och beställa hem de här snyggingarna, blivit fördröjt av olika anledningar. Vilken färg jag bestämmer mig för får ni se då...

hA DE bäsT!


Kommentarer
Postat av: Vici

Men Pauliiina! Vad i heela friden har du på pannkakorna!? Din lilla skåning..

2010-11-29 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0