Mord?

Hahahahahahah jag hade otur när jag tänkte och föreslog att Amanda 4 våningar upp skulle kasta ner min ketchup-flaska till mig då jag var i desperat behov av ketchup och inte orkade gå 4 trappor upp och hämta den.
Hahahahaha ja ni ser hur det slutade, shiit vad jag skrattade...Jag kämpade för min ketchup så flaskan tog jag med mig hem och fick till min mat hahaha så nu ligger ketchupen kvar där själv och skulle lika bra kunnat varit ett styckmord som har utförts där. Hahahahahah så jävla roligt asså!
Nu ska jag sticka till hallen med Amanda och chilla/köra lite extra och sedan träna.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ina

hu....så hemskt med rött blod där nere på marken då.....

2010-11-08 @ 22:33:01
Postat av: Maggan

Va, tog du med dig flaskan hem och tog ketchup ur? Var du inte rädd för glassplitter då?

2010-11-09 @ 19:39:38
URL: http://www.nogg.se/magganpuh
Postat av: Paulina

svar maggan: hahahahahah japp...nej hahah den e ju av plast;)

2010-11-09 @ 21:46:24
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0