Slut på veckan! ! !


Jag och Matilda efter våran redovisning haha ;)

FREDAG och skolan är SLUT (för den här veckan i alla fall). Har haft mycket i skolan denna veckan och idag hade vi vår svensk gruppredovisning som gick super. Angående bilden ovan så vill jag bara hälsa extra till Helan Kurt som dör av garv varje gång jag tar en bild och min mun är öppen, jag gör det liksom smått omedvetet när jag ska ta en mindre seriös bild, så Kurt, här har du...! ;)
Nu ska jag bara stoppa i mig lite käk och sedan sticka och träna...Match imorgon mot kära skånelaget (Lund) EOS, ska bli väldigt kul. Dessutom kommer mamma till mig ikväll, himla mysigt så allt är på topp.

PUSS PUSS!

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Lycka till mot EOS idag! Jag kollar på live stat. och lägger sen upp resultatet på:



www.basketpaulina.se



Där finns även länk till Live Statistiken!

2010-11-27 @ 11:46:52
Postat av: Moster Maggan

Du har ju morsan din som hejar på dig idag och pappsen lär väl också dyka upp?



Go Telge GO!

2010-11-27 @ 11:48:22
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0