Strike

 

Idag efter att ha fixat Id foto träffade jag mina älskade baskettjejer (dock ej alla:( ). Vi körde någon runda bowling några av oss, satt och snackade och käkade sedan lunch. Riktigt riktigt kul att träffa tjejerna igen som jag förut träffade varje dag men som jag nu inte sett på länge och snacka av sig lite (bl.a. en pensionär som dampade på oss för att vi tog upp ett 6 manna bord bara genom snack efter att vi ätit upp när folk stod och väntade). Hahaha lite elakt kanske men det behövdes!
Nu ska jag träffa min käre bror och hans flickvän, de kommer på middag till oss, ska bli mycket mysigt. Tidigare träffade jag min faster och min kusin så träffa nära och kära går som på räls, imorgon väntar fler "återträffar":D

 

Här är bilder från dagen.

Strike...typ? :P

Glädjehopp? Hahahah nej, kolla käglorna så förstår ni...So close hahaha:P

Yeey<3

Brudarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0