Glädje!!!



Idag är det kallt, grått och regning och en hög plugg hänger över mig men det är då från ingenstans min älskade mattelärare utbrister: Du kan gå hem Paulina, jag vet att du varit klar med matten sedan länge.
Skulle slutat 16.30 men fick skippa hela 1,5 timmes mattelektionen, förstår ni min lycka? Marabo choklad som jag köpte av kioskkille här i mitt lilla område bidrar också till glädje asså...Och nej, jag köper inte mörk choklad för att försöka vara nyttig utanför att jag tycker det är gott...Men om jag ska vara ärlig så var den här inte den godaste mörka chokladen jag smakat direkt men jag var desperat efter choklad så whatever!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Finns det nått du är dålig på?:P

När är nästa match? Var? Tid?

Puss och kram

Postat av: Ina

I like that mathematics teacher :)

2010-10-19 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0