Haaallå!


LT idag (tidning här i Södertälje), läs artikeln här.

Lång lång dag idag, skola till ca fyra och sedan kort hem för att därefter träna. Nu chillar jag i soffan men måste alldeles strax ta tag i plugget, fruktansvärt tråkigt. Artikeln ovan kom i LT idag och lite kul bild tycker jag, riktigt in action och lägg märke till min störda höger arm som har ett eget liv. Känns så sjukt att det blivit så mycket media uppståndelse med mig, men riktigt riktigt kul. Jag hoppas inte ni tycker jag är skrytsam för att jag lägger upp det mesta av sådant här på bloggen men här får ni ju föja mitt liv och givetvis vill jag dela med mig av det roliga då.
Nä, plugga var det!

hA DE bäST!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker bara att det är roligt att du lägger upp sånt här, inte ett dugg skrytsamt.

2010-10-11 @ 21:12:20
Postat av: Basketball_Pat

Lägg upp allt. Inte alls skryt. Media länkarna e ju skoj och underhållande

2010-10-12 @ 00:46:01
Postat av: Maggan Puh har sitt eget Hawaii

Var inte så blygsam, inte för inte är det ju andra som öser beröm över dig.

Du är inte det minsta skrytsam - tvärtom!Du är så ödmjuk och bjuder på dig själv, så för 17 - be inte om ursäkt för att du delar med dig av dina framgångar.

Vi andra gläds ju åt dem och tycker det är så kul att få veta vad som händer. Så fortsätt bara och lägg ut vad du hinner med här på din blogg!

Du är ett underbart föredöme för många unga och inger hopp om att man kan lyckas med det man vill om man bara kämpar på.

Ingenting är omöjligt, som Gunde Svahn brukar säga! Du är ett stort bevis på det!

2010-10-12 @ 10:01:47
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Moster Maggan har sitt eget Hawaii

Ser att du inte lagt upp särkilt många länkar till allt det som visats och skrivits om dig.Du är verkligen för blygsam!

På min blogg finns det fler, så för de som är nyfikna på TV o radiointervjuerna klicka:



www.nogg.se/magganpuh

PS.

En "idolsajt" är på gång för Paulina, där ska det samlas allt som skrivs och hörs om henne. Kanske även bjuda på lite skvaller och annat kul om henne.

adressen blir:



www.basketpaulina.se



Återkommer när sidan öppnats!

2010-10-12 @ 10:53:55
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Ina

Nej, du är absolut inte skrytsam. vi vill läsa o veta. Dessutom förstår vi att bakom din framgång ligger det enormt mycket träning på olika plan.

Go bara Go

2010-10-12 @ 12:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0