One week left



Då var det söndag igen och jag inte gjort ett dugg idag haha! Sov till typ 12 och sedan har dagen bara rullat på. Hejat lite på mitt gamla Malbas lag framför datorn då jag följde livestatistiken mellan Malbas och Sanda (lika - förlängning - spännande - Malbas vinst!). Har även pluggat lite men ack vad klockan drar iväg.
Var ute på en kort powerwalk med musik i lurarna, skulle köpa glass men affären vad stängd men det var skönt att bara få röra på sig lite och gå där i sin egna värld med musik i öronen. Ska ägna kvällen åt ytterligare plugg och sedan försöka gå och lägga mig i vettig tid. En vecka kvar sedan är det lov och då väntar roliga saker!

Ha DE  bäsT!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fin bild Pållan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0