Rookiefest!


Dagens outfit!;)


Jag är ny i laget, ensam ny, alltså ensam rookie och igår utan att jag visste om det hade laget planerat in rookiefest för mig.
Bjuder på denna fruktansvärda bild från igår någon mer bild blir det tyvärr inte då inga rookiefestbilder får läggas ut. Som ni kanske förstår så valde jag inte själv att se ut såhär utan är det rookiefest så är det just do it som gäller. De tvingade bl.a. mig ta på mig den här happy halloween dräkten ovan med rosa strumpbyxor, cowboyhatt, en aning för mycket rouge och rött läppstift (riktigt kasst målat Jennifer!!).
Även fast jag hade lust att slå några i laget under kvällen så var det riktigt kul haha.


Kommentarer
Postat av: Ina

åh...så farligt var det ju inte.....du var ju riktigt söt faktiskt!!!:) :) härligt att de fixade en Rookiefest för dig!!!!! bra lagkamrater :)

2010-10-02 @ 13:58:32
Postat av: Moster Maggan har nu eget Hawaii under tak

Jag tycker inte heller du blev särskilt ful! Trodde att kamraterna gjort om dig till ett monster eller åt annat fult skrälle! Håller med Ina, du var ju riktigt söt!

2010-10-02 @ 16:34:00
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0