Sky is the limit på I-landsproblem


Ohh...Jag är trött trött trött...Går någonslags tröttvind över alla jag umgås med för känns som alla är så trötta för tillfället, beror det kanske på att det blir mörkare och mörkare ute och vi närmar oss vintern? Inatt väntar snö här i Södertälje.
Dagens I-lands problem är liksom att om jag ligger ner och pluggar somnar jag (been there done that) men jag är för trött för att sitta rakt upp och ner och plugga. Vad gör man då liksom hahahha?
Ska i alla fall försöka få en lösning på det problmet nu...
Ledig imorgon
är jag också, obeskrivligt härligt!

PS. Blogg.se vill inte samarbeta med mig och det går inte att ladda upp bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0