Intervju väntar



Slutade tidigt idag eftersom vi hade temdag...Två korta lektion och p.g.a. att vi slutade tidigare en lektion och hade lång lunch stack jag till hallen och sköt lite.
Håller för tillfället på att laga mat, har utökat min meny här hemma lite med falukorv (!!). Har fortfarande ingen frys ( men SNART har jag!) så kan ha inte så mycket annat.
Innan träning idag ska jag bli intervjuad av svenska dagbladet, ska bi kul.
Kanske bli en sådan här artikel som ovan haha?! Jag har ju faktiskt flyttat...


Kommentarer
Postat av: ....

Såg att samtliga sk Damligaexperter tippar dej som årets rookie, på www.mybasket.se, i Damligan det här året! Kul!

2010-10-05 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0