WHAT?!



Trodde världen gick under imorse då ett rejält bullrade hördes utanför lägenheten. När jag drar upp persiennerna hamnade jag i chock, inte av ljudet utan av synen. SNÖ!!! NU!?? Herregud...Det är inte ens november än. Ljudet var givetvis en salt/skottskottmaskin (eller vad det heter?) som tog bort snön och fixade till vägarna. Snön yrade och när jag gick till bussen och fick allt blåsande i ansiktet på mig tänkte jag, fy f******n snö är hemskt, ska aldrig mer gilla snö mer men nu tycker jag det är mysigt och får en att längta efter julen haha. Tycker dock att den borde smälta bort nu och dyka upp sedan sådär lagom till julen, runt andra advent typ.
Nu ska jag träna, hörs sen.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, nej ....håller med dej......

inte snö ännu ,det kan vänta till i december typ.

hösten måste få sitt först!

2010-10-22 @ 17:21:52
Postat av: Moster Maggan

Var rädd om fötter och ben så du inte halkar, stressa inte eller spring, utan gå lugnt!

2010-10-22 @ 20:15:23
URL: http://www.nogg.se/magganpuh
Postat av: Hanna

när ska du spela nästa match? (:

2010-10-22 @ 22:36:18
Postat av: rebecka

jag vill inte komma längre :(

2010-10-22 @ 23:49:37
URL: http://lifeswhatyoumakeit.devote.se
Postat av: SSaRRaHH

oj vad mycket snö =) vi har inte fåt nåt en =)

men hur är det det var ett tag sen =) ??

2010-10-23 @ 19:20:48
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0