Winterjacket



Man märker verkligen skillnad nu när man förflyttat sig uppåt i landet att vintern kommer tidigare här och att det blir betydligt kallare här än vad det blir i Skåååne.
 Då det dessutom ryktas om att den här vintern ska bli den kallaste på 1000 år känns det nödvändigt att köpa en bra, snygg men framförallt VARM vinterjacka.
Tror jag har hittat en som uppfyller mina krav och det är jackan ovan...Enkel men det är ändå något speciellt med den och den är varm och skön. Kommer från Bikbok. 
Färgen har jag dock lite svårt att bestämma över, tror det lutar åt den beiga då jag också har bruna boots som passar bra till den, annars är den blåa väldigt cool och utstickande och den svarta bra basic.

Vilken färg föredrar du?


Kommentarer
Postat av: Tina

Blå läätt!!! :D

Postat av: Tina

Blå läätt!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0