www.basketpaulina.se


Herregud...min skånska?! Den har typ försvunnit...Måste sluta ändra min röst sådär hahahaha. Sker liksom omedvetet när jag snackar med de som pratar stockholmska ;)


Det är så sjukt kul att det är så mycket media kring mig och Telge just nu. Här är en intervju som gjordes igår kvälll efter att Kings hade spelat. Du kan även läsa och se inlägget här.

Det händer ju verkligen mycket och jag hinner inte alltid blogga och dela med mig av allt kul men därför har min kära moster startat en egen hemsida om mig och där står allt  som berör mig och Telge. Matcher, intervjuer, nyheter och massa annat kul.
Basketpaulina.se heter den så kika in där om du är nyfiken, den kommer uppdateras betydligt bättre med all basketinfo än min blogg och är kanon. Så om min blogg inte är uppdaterad, kika in där istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0