Brrr

 
Bild från när jag kom hem från Thailand ;)


Känns lite såhär just nu haha...Vill inte att det ska bli kallt utan vill trotsa med svalare kläder...Kollade bloggen och förra året ungefär vid den här tidpunkten (en veckan tidigare) fotade jag en "sommaroutfit" (utan jacka!!) utomhus...Känns inte så lockande nu.
Får påminna mig själv om att jag inte bor i Malmö för imorse när jag gick till bussen för att åka och träna kändes det ungefär som Malmös vinter. De var KYYYLLLIGT asså...Även fast det inte är lika kyligt nu när klockan är mer känns det ändå som att vinter här i Södertälje närmar sig...Hörde dessutom på radion att den här vintern skulle bli den kallaste på 100 (eller va det 1000?) år!!!!!
Hur sjukt är inte det?!

Har du också börjat få kallt där du bor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0