Debut


Heej kära läsare!

Då är jag hemma igen efter en dag med matcher.
Idag gjorde jag min debut i Telges matchkläder och spelade mot Sanda i U20 SM. Gick helt okej för mig tanke på att det var min första match och vi vann med ca 30poäng.
Efter lite vila och mat var det sedan dags för att spela mot mitt gamla lag Malbas. Med 94:or och 95:or som tog SM guld förra året och jag och Amanda på 190 och en annan 93:a vann vi väldigt stort, närmare bestämt med ca 40-50 poäng. Det kändes riktigt skumt att spela mot dem men var riktigt kul att träffa dem.<3

Imorgon väntar sista matchen, då med U20 mot Lindingö. Vinner vi denna avslutade vi den här helgen med 5/5 vinster (totalt med U18 och U20 matcherna).

hA DE bäsT!


Kommentarer
Postat av: Maggan har snart eget Hawaii (inomhus)

Palle, du är suvve!

Stackars Malbas som förlorade! Att laget vann SM förra året var säkert mycket tack vare dig.

Att de nu förlorade så stort var nog PÅ GRUND AV DIG!

Jag skulle inte vilja vara i nåt annat lag än där du är med! Du är ju livsfarlig för motståndarna!

Ge nu de stöddiga lidingötjejerna vad de tål och mangla dem rejält!

Spelar du 5 matcher under helgen?

GO Palle GO!

2010-09-19 @ 07:44:37
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0