Hallå.Har haft en ovanligt trevlig måndag ...

dsc02311 (MMS)

Hallå.Har haft en ovanligt trevlig måndag idag. Först skola(vår lärare släppte oss bl.a 50min tidigare),sen en runda på stan för att fixa lite ärende o så köpte jag de här örhängena. Därefter en kul träning och sedan slängde jag och några tjejer i laget oss iväg med bilen för att se bion "I rymden finns inga känslor" som var riktigt ball faktiskt. Hungriga som vi var efter träningen gömde vi med oss kina mat in på bion o satt där o åt. Som ni hör har jag haft en riktigt lyckad måndag,hoppas ni också haft det. Nu ska jag sova.Puss:)


Kommentarer
Postat av: Ina

åh....livet leker......

bra jobbat att hinna med allt det där och ha kul också :)

2010-09-07 @ 21:12:06
Postat av: Angelika

Snygga örhängen :)

2010-09-08 @ 11:53:25
URL: http://angemix.blogg.se/
Postat av: Elma

Vart har du köpt dina snygga blåa örhängen?? :D

2010-09-11 @ 22:02:37
Postat av: Paulina

svar elma: på ur & penn;)

2010-09-11 @ 23:22:42
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0