Nyttig helg = onyttigheter



Hej!

Måste ändå ge mig själv lite cred för den här helgen då jag verkligen gjort stor nytta och fått gjort mycket samtidigt som jag chillat och tillbringat en del tid med chips och godis.
Har tvättat all smutstvätt (typ 4-5 fyllda kassar), städat min lägenhet, plugga lite, tränat (ajaj träningsvärk i benen efter fyspasset), kollat stan, tagit det lugnt, kollat film och nu står det kladdkaka i ugnen som väntar på mig. Riktigt skön helg och det bästa av allt är att jag har ytterligare ett antal timmar på mig att chilla (och plugga lite) nu ikväll.
Men, JUST DET...Imorgon är det klassfoto och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, så det måste jag allt fundera ut...Några förslag?


Kommentarer
Postat av: Maggan har sitt eget Hawaii (oftast)

Ett gott humör och ett fint leende räcker långt på dig. Allt klär en skönhet, vet du väl?! Lycka till!

Är det jobbigt med alla "vuxensaker" du själv måste ta hand om nu?

Din, morsa har nog skämt bort dig lite, eller? Fast du fixar det mesta Palle! Kram!

2010-09-12 @ 19:14:07
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: li

Snäälla kan du skriva ngt mer om din basket karriär och landslaget. När du började och så :)

2010-09-13 @ 13:40:42
URL: http://facebook.com
Postat av: Ina

åh...vad duktig du varit......som hunit med allt det där.....och ändå får tid till chill o mys.

Det krävs diciplin och bra planering för att få ihop sånt...och de verkar du vara mkt bra på.

Synd man inte kunde få smaka den goda kakan.....piffig handuk/bakduk!!!!!

2010-09-14 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0