Skor för dig, OCH för mig.



Som många säker vet så har jag väldigt stora fötter (43, ibland 42) och i och med att jag skrivit om det här har jag märkt att det finns andra med samma problem.
Jag vill jättegärna införskaffa mig ett par boots/kängor i höst, bootsen med nitar från Dinsko(som bl.a Kenza har) är ju vrålsnygga men de går ju redan halva sveriges befolkning av unga tjejer runt i och finns ändå inte i min storlek. Däremot har jag hittat de här skorna ovan där jag vet att de två översta (från Dinsko) finns i storlek 42 och att de två understa skorna är från Deichmann där vissa skor brukar vara upp till 43-44 och hoppas givetvis på att de finns i så stora storlekar.
Sko nummer 1 provade jag igår och den satt väldigt bra och även fast den ser ganska punkig ut på bilden så tror jag allt den kan bli snygg till rätt kläder. Vill däremot kolla upp om de andra skorna finns i min storlek först för bootsen med nitar tex. var också attans snygga...

Hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: Maggan har sitt eget Hawaii (oftast)

De är snygga vilka som tycker jag.

Nr 2 skulle jag kunna tänka mig.Gillar inte klackar, jag bara snubblar och gör bort mig.Vill hålla mig platt på marken!Tack för tipsen!

2010-09-14 @ 09:20:52
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-14 @ 12:52:54
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Anonym

Du jag vet hur det är. Jag har 48, ibland 47 och killskor görs upp till 46 i bästa fall. Jag passar alltid på när jag är utomlands i nån storstad. Annars blir det ju mest sneakers. Kan tro att det är ännu svårare för dig som tjej om du vill ha lite snyggare skor med klack. Nr 1 är snygga förresten :-)

2010-09-14 @ 13:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0