Verkar ju vara omöjligt att hitta...

Hallå!
Oj det var ju väldans vad snabbt den här dagen gick..Var ju som sagt ledig idag så det blev sovmorgon och sedan sponsor lunch med laget, därefter stack jag till skopunkten och var där säkert en timme och provade alla skor i stort sett som fanns i storlek 42 haha men INGA passade (eller vissa men de var inte snygga)... Hittade dock ett par snygga boots som faktiskt var på killavdelningen och skulle finnas i min storlek men givetvis var den slut. Så kom hem UTAN skor, det blev endast lite köttbullar och en tvättpåse från Coop forum hahaha;)
Det är sjukt asså, det finns verkligen inga skor som passar mig (förutom converse eller gymaspor då menar typ höstskor/kängor/boots). Något annat hann jag inte med för sedan var det träning.
Vi kör extra hårda träningar nu eftersom det verkligen närmar sig liga premiären så det är tufft men väldigt bra och kul.
Nu ska jag plugga lite och käka Balleria Choko (LOVELOVELOVE!)

Ha DE bäsT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0