Bor i hallen

Heej!
Erkänner att jag haft sämsta uppdateringen på länge asså..Det är Scania cup i Södertälje och de senaste dagarna har jag boktavligt talat bott i hallen. Vi har matcher, man kollar matcher, träffar basketmänniskor, tränar och sen jobbar jag, tex. sitter i sekeritariatet m.m. Så det blir heldagar i hallen och likaså kommer det vara nu någon dag till framöver. Imorgon får jag dessutom två skåne roomies här som flyttar in till mig för en någon natt, så så mycket mer uppdatering imorgon tror jag tyvärr inte det blir..
Njut av solen och lovet (för er som har det) så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Ida

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 11:31:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0