Nu kör vi igen..

Heej!

Det är rent ut sagt varit usel uppdatering nu på sistonde men det har hänt så mycket kul och jag har verkligen försökt njuta av allt och då har jag lagt bloggen lite åt sidan. Det har varit helt fantastiska dagar sedan i onsdags när vi tog SM GULDET. Kan fortfarande knappt fatta det och det kan inte med ord beskrivas hur underbart det känns. Får väl klargöra lite också efter igår då jag skrev att jag varit i Malmö hela dagen. Efter guldmiddagen och allt i firande i Södertälje gjorde jag en spontanresa hem till Malmö med mina föräldrar som kom upp till Södertälje till mig och var med på guldmiddagen. Här har jag nu varit sedan i söndags kväll och stannar ett litet tag till men sen sticker jag tillbaka till mitt andra hem Södertälje igen. Ska bättra uppdateringen nu och ska även lägga upp massa bilder som tagits under de här underbara dagarna..Så håll dig uppdaterad igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0