Tomorrow

Heej!
Sorry för kass uppdatering asså men det händer så mycket i mitt liv just nu och allt är så kul. Gjorde min sista skoluppgift idag på ett tag så nästa vecka väntar lov och minst onsdag och torsdag denna veckan är jag ledig. Då är jag i Luleå för imorgon spelar vi vår 3:e finalmatch och då det står 2-0 till oss så innebär det att vinner vi imorgon SÅ TAR VI SM GULD!!! HELT SJUKT! Ska absolut inte ta ut något i förskott för vi har en match till som kommer bli tuff att vinna men leker lite med den tanken som slår en. Ska tidigt till hallen imorgon och köra mina knäövningar innan vi lyfter mot Luleå. Hörs på vägen! Tvungen att bjuda på en bild på sötaste barnet asså som fick ha på sig en lite för stor jacka, lilla underbara Caylie som är Vicis (i laget) barn.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ina

Åh....underara lilla goa Caylie ...så söt :)

2011-04-13 @ 12:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0