Fight fight fight

Då har man sett levande varelser plågats...Vi snackar träning med Telge och mina kära vänner i laget krigar verkligen på träningen och är helt slut efteråt. Och där sitter man vid sidan av och ser på och böjer och lyfter sitt knä lite. Känns ju sådär kan jag ju säga, både mot laget och mot min egen träning, all träning jag missar. Men det är något jag från och med imorgon ska börja ta igen. Imorgon ska jag nänligen äntligen få börja träna igen. Eller träna är kanske att ta i, jag ska till min sjukgymnast och jag ska imorgon göra någon form av fysisk övning och inte bara böja, sträcka eller lyfta som jag tidigare gjort. Börjar få igång muskeln runt knäet ganska bra nu faktiskt och kan gå rätt oberört. Kryckorna ska läggas imorgon och om ca 2 månader får jag börja jogga. Ni ser, det går framåt!

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Du är så duktig!Du vet ju vad du har i dig, det bara ligger där och "slumrar" och väntar på att explodera när tiden väl är inne och allt faller på plats!

Tiden är din vän, minns det! Rätt vad det är så är du fit 4 fight själv igen!

Du är en stjärna som lyser starkare och starkare - även om du inte själv känner det riktigt än! Men så är det! Ingenting kan stoppa dig och den kraften du fått. Du förvaltar den väl och resultatet av dina ansträngningar kommer tid nog, tro mig!

Hav tålamod bara, min kära gud(-a benådade)dotter!!

2011-09-01 @ 00:55:37
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0