Hälsning från mig

Mina fina tjejer <3 Heej där kära läsare! Har kanske inte den mest uppdaterade bloggen för tillfället men det har tyvärr helt enkelt inte blivit att ja uppdaterat. Men efter mycket hård kritik nu får ja skärpa mig känner jag och ska försöka bli lite bättre på att uppdatera er mina kära vänner. Snabb uppdatering på mitt liv kan ju vara att jag idag tog bort mina häftklamrar som läkaren sydde igen min operation med. Kändes som typ saw7 att se sig själv häftad men nu är de i alla fall borta,skönt. Sen så går man i skolan och har redan fått plugg och skrev sitt första prov(dock oförberett) idag, schyssta lärare man har. Gick på stan och käkade o kollade i lite affärer med Claess o Mickan innan idag och nu ligger jag bara och chillar. Det är väl ungefär vad som händer...Fredag imorgon och nu börjar man uppskatta helgen igen när livet inte är ett lov! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0